Kryteria ewaluacji
Wymagania
|
Podstawowe
|
Rozszerzające
|
Dopełniające
|
Wykraczające
|
Punkty
|
Opracowanie tematu
|
Prezentacja zawiera bardzo mało informacji
|
Prezentacja zawiera istotne informacje, umieszczone
w sposób nieczytelny.
|
Prezentacja zawiera dużo informacji, są one
konkretne ale widoczne są również uchybienia.
|
Prezentacja zawiera wszystkie istotne informacje,
praca uporządkowana, brak błędów.
|
1-4
|
Ogólne wrażenia estetyczne (styl i forma
prezentacji ustnej)
|
Prezentacja mało ciekawa, brak przemyśleń i własnego
wkładu twórczego.
|
Prezentacja ciekawa ale widoczny podział na
uczestników pracujących i niepracujących
|
Bardzo ciekawa prezentacja, dobry styl,
przedstawienie wszystkich informacji w dobrze uporządkowany sposób.
|
Prezentacja godna podziwu, przedstawiona idealnie
bez zastrzeżeń.
|
1-4
|
Styl i forma prezentacji ustnej
|
Brak przygotowania .
|
Nie wszyscy członkowie grupy odpowiednio
zaangażowani
|
Grupa zaangażowana, wszystko dobrze przekazane.
|
Wszyscy członkowie przygotowani na wysokim poziomie.
|
1-4
|
Umiejętność współpracy w grupie
|
Brak współpracy
|
Praca w większości indywidualna
|
Dobra współpraca
|
Znakomita współpraca
|
1-4
|
Arkusz oceny ucznia
Tytuł projektu: Po co nam fizyka?
Temat grupy:Tworzenie pomocy dydaktycznych z przyrody
Kryteria oceny (0-15)
|
Grupa 1
|
Grupa 2
|
Grupa 3
|
Grupa 4
|
Ilość punktów
|
Opracowanie tematu
|
4
|
4
|
4
|
4
|
1-4
|
Ogólne wrażenia estetyczne (styl i forma prezentacji
ustnej)
|
3
|
3
|
3
|
3
|
1-4
|
Styl i forma prezentacji ustnej
|
4
|
4
|
4
|
4
|
1-4
|
Umiejętność współpracy w grupie
|
4
|
4
|
4
|
4
|
1-4
|
Suma punktów
|
15
|
15
|
15
|
15
|
|
Procent uzyskanych punktów
|
93%
|
93%
|
93%
|
93%
|
93%
|